..:: AiR tANgAN sALLy ::..

By: sALLy kAWaii

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 26-Nov-2008 01:01 Email | Share | Bookmark
Baju My Mum..iring single N' Sal Manja..

1st baju my mum..
dah siap..
manik beriring(single)..
2nd baju my mum..
dah siap tp blurr la..
close-up tp blurr jugak..
25hb November 2008

Oleh kerana byk kekosongan masa ketika berada di kg halaman, Sally mtk mak carikan 2,3pasang baju utk Sally hiasi manik2..kan cuti2 sek ni byk kenduri kawin kan so Sally mtk baju2 yg mak akan pakai ms hadiri kenduri2 tersebut la..mak apa lagi, bukan main suka la..mula2 tu mak dah pesan dia xnak bunga2 so Sally jahit manik beriring single saja..dlm 2jam dah siap (campur tolak dgn anak2 yg manja comei tu)..jahit camtu pun mak dah kata,"wahh..cantiknya angah jahit..mesti member2 mak tanya ni hehe"...tp mak cuma nak jahit pd lengan baju saja so senangla skit keje Sally ni..

then Sally mtk lagi baju la..pd mulanya mak soh jahit mcm baju 1st tadi tp Sally cakp Sally nak jahit bunga utk baju kedua ni..saja je sb nak mtk mak promote pd member2 mak..baru siap sekuntum bunga, mak dah berpinar2 ..'"angah..cantik gilerr bunga tu..mesti ramai yg tanya ni"...hehe..dah dengar mak cakp mcm tu maka Along, Pok Chu yg berkhatan tu dan Atuk terus dtg ke meja..semua pakat2 tgk hasil keje Sally ni hehe..wahh, makin bersemangat nak jahit ni..

dah tgk bunga tu cantik, mak pun bagi plak baju utk Raya Haji ni..baju jubah hijau..mmm..blk kg sendiri ni mmg byk masa so Sally akan gunakan semua masa tersebut utk belajar beadings lagi..dgn lebih teliti dan cuba baiki segala kesilapan yg mungkin..tp pic mmg Sally xleh nak elak sb guna hp Sally kan..so blurr la picnya..harap maaf la..oppss..lupa lak nk btau..disebabkn my Mum namanya Salbiah so Sally letak nama design ni Sal Manja.. cute x..? secute orgnya la..

hapi viewing..


iring single..


Sal Manja...sorilaa...blurr..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net